جمعه ۲ آذر
باتو شعری از علی رضایی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۱۶ شماره ثبت ۸۶۴۷۰
بازدید : ۳۲۱ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علی رضایی
|
باتو محکوم به عاشق شدنم میدانی
از نگاهم همه عشق مرا میخوانی
باتو محکوم به شب گریه و حسرت شده ام
تو بگو با دل پر استرسم میمانی
از خدا خواستم و عشق مرا فهمیدی
شهر بارانی چشمان مرا هم دیدی
پاره کن ابر سیاهی که مرا بلعیده
نکند از دلِ درگیر تبم ترسیدی
فکر برگشتن از احساس مرا بیرون کن
در دلت عشق مرا جای بده با شادی
متفاوت شده هر چیز که می اندیشم
با شعاعی که به ابعاد وجودم دادی
حس دیوانگی بیشتری میخواهم
لذت عاشقی و سوختن از شیدایی
شاید احساس تو درگیر نگاهم باشد
تا به آغوش بلا با دل و جان باز آیی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.