سه شنبه ۲۹ آبان
دلم قرص است شعری از زهراجعفرزاده پهنوار
از دفتر رهایی نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ شماره ثبت ۸۶۴۵۰
بازدید : ۱۰۸۲ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر زهراجعفرزاده پهنوار
آخرین اشعار ناب زهراجعفرزاده پهنوار
|
من دلم قرص است ،قلبت با من است
و نگاهت سوی چشمان مناست
و دلت همراز و همراه من است
و هوای آسمانم با تو مهتابی تراست
با تو شادی های من چندین برابر می شود
بی تو شادی های من کم می شود
با تو غم های دلم ،گُم می شود
در میان خنده ها مان ،غصه هم کم می شود
با تو دنیا رنگ و رویش بهتر است
حال خوش ، با تو هویدا می شود
حال بد در سایه اش ، گم می شود
در نهایت، بشنو ازمن این سخن
کای مهربانم
با حضورت زندگی، زیباست ،زیباست...
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت شما بانوی عزیز🌸🌸
ممنونم به مهر میخوانید ... بله شاید من هم روزهای بعد که شعر را میخوانم ، متوجه شوم بعضی قسمتها را میتوانستم بهتر بنویسم این شعر را به خاطر حس خوبی که بعد از نوشتنش پیدا کردم در سایت قرلر دارم | |
|
سلام خدمت شما خیلی لطف دارین .به مهر میخوانید 🙏🙏🌸🌸 بله شما کاملا درست میفرمایید بعضی جاها از وزن افتاده و من نقص های خودم رو میپذیرم و سعی در بهبود آنها دارم . نگاشته شدن شعر من به قلم شما بر روی هر کاغذی که باشد باعث افتخار است 🙏🙏🌸🌸🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید