يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
نگاهم از این کوچه
بان کوچه روان گشته ،
تا که گیرم لحظه ای ارام
مثال کولی گم گشته ای هستم ،
که هر دم گشته ،
اواره و حیران
دو چشمم دوش
همی بر در گاه بر ره بود ،
نه خوابی در سرم افتاد
نه پلک هایم دلیلی
بر خواب بر خود داشت
اشک ها هم دیگر سراغم نمی آیند
به هردم می روم
حیران وسر گردان
رها گردیده در هیچ ام !
از این کوچه بان کوچه
گهی افتان وگه خیزان ،
بدستم چوبی از نیسان وفراموشی ،
نهاده روزگار ،
به پشتم کوله پشتی
از دوری وحرمان !
در این شهر ودر این
غربت گه ادوار ،
همه باهم غریبه
همه با هم قهرند
همه هم کر شده اند،
در این بیراهه بن بست ،
از که باید پرسید
راه ورسم همه با هم بودن را !
همی لرزم در این سرمای
جان سوز زمستانی ،
ندارم هیچ جا وماوایی،
واین تنهایی ودرد است ،
رها گردیده در هیچ ام !
بهرام معینی (داریان ) خرداد ۹۹
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان استاد استكى اديب انديشمند وفرزانه🌹 ممنون از نگاه زيبا و أدبياته تان 🌹 شادكام ومستدام در پناه خدا 🌹 | |
|
سپاس فراوان استاد مهر وانديشه جناب دز فولى اديب انديشمند🌹 ممنون از لطف ومحبت وبداهه زيبايتان استاد گرانقدر🌹 شادكام ومستدام در پناه خدا 🌹 | |
|
سپاس اديب فرزانه 🌹 درپناه حق 🌹 | |
|
سپاس فراوان اديب انديشمند وبزر گوار جناب اروين عزيز🌹 ممنون از لطف ونگاه زيبا و سرشار از مهرتان 🌹 مستدام در پناه خدا 🌹 | |
|
سپاس فراوان استاد سليماني اديب فرزانه 🌹 ممنون از لطف ونگاه زيباى شما 🌹 مستدام در پناه حق 🌹 | |
|
سپاس فراوان استاد انصارى اديب انديشمند وفاضل 🌹 ممنون از لطف ومهرشما 🌹 شادكام ومستدام در پناه خدا 🌹 | |
|
سپاس اديب فرزانه جناب غلامى متاارجمند 🌹 ممنون از لطف و محبت شما 🌹 در پناه حق 🌹 | |
|
سپاس اديب فرزانه جناب فتحى عزيز 🌹 ممنون از نگاه زيبا وپر از مهرتان 🌹 در پناه خدا 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
جانا سخن از زبان ما می گویی
دستمریزاد
موفق باشید