جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
آدم خوب قصه های من!
این شعرها حرمت دارند
وقتی که دلتنگی طغیان میکند
ذهن تمام واژها را نشانه میروی
وعشق از نوک خودکار چکه میکند
چه فرقی میکند
در ضمیر کدام فعل جا خوش کرده ای
مدت هاست
تو را برای "خودم"صرف میکنم
چقدر "تو"،
در حسرت نگاهم جا خوش
کرده است
وطاعونی، از تردید در جانم ریشه کرده است،
که دلتنگی هایت را،
بی قراریت را،
این همه"نبودنت" را،
در آغوش کدام شاعر شعر میکنی......
که
اینجا بی قراریم را
ذره ذره جان می دهم
#کبرا_مینائی_جاوید
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها سپاس گزارم | |
|
درود ها نازنینم نووووش نگاهتان | |
|
درود ها سپاسگزارم | |
|
درود برشما | |
|
درود وسپاس | |
|
سپاس مهرتان | |
|
درود برشما سپاس مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود