يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
چشمانم امشب ،
خواب را میشکافد
وانرا هرگز بخود راه نمی دهد ،
ز هجر دوست بیدارم
ببین اخر چه خواهد شد
که من ،
بی یار غمبارم
در این نمناکی چشم و
ریزش پی در پی اشک هایم ،
کنون این دوری رویش
چنین زار ونزارم کرد
ولیکن خوب میدانی
خدای من گرفتارم
همه گرد هم جمعند
در ای جایی که من هستم
بسی دورم ز دلدارم ،
شراب هم دیگر نمی آرد
سنگینی و خوابی به چشمانم
چرا این را نمی دانی که
دل قصه نمی سازد
از این درد و رنج بسیارم ،
بر خیز و دعا کنیم ،
که شاید دلی زمهر
دستم بگیرد ببرد مرا بسوی او
یاکه ؛
شاید باز گردد نادم پشیمان
زکار خود
ودر یابد خویش را !
که در این دیر کهن وحادثه
در کنار تو تنهاتر خواهم شد
ومن همیشه می مانم،
تنها تر از تنها !
اما هرگز دل نباشد تنها
دل بود جای خدا !
باور کن ،
وخوب میدانم :
این همه سوز
که در تن دارم ،
ترس از آذر و
محشر وروز جزا ست !
این همه نقش که بر دفتر
خاطراتم بسته ،
قلمش در دستان ،
پر از قدرت اوست !
بهرام معینی (داریان )
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان استاد اندیشمند جناب استاد استکی ادیب وارسته 🌷 ممنون از نگاه زیبا وسرشار از مهرتان 🌷 شادکام وپایدار در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان استاد دانشمند وبزرگوار جناب اخباری ادیب وارسته 🌷 ممنون از لطف ومحبت شما🌷 در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان سر کار خانم بویری ادیب فاضل وارجمند 🌷 ممنون از لطف ومحبت همیشگی ونگاه زیبایتان 🌷 پایدار وشادکام در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان استاد مهر واندیشه جناب دز فولی ادیب وارسته 🌷 ممنون از لطف ومحبت همیشگی ونگاه سر شار از مهرتان 🌷 مستدام وشادکام در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان سر کار خانم غضنفری ادیب فرزانه 🌷 ممنون از لطف شما پایدار در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان جناب اسماعیلی ادیب وارسته وبزرگوار 🌷 ممنون از لطف ومحبت بی پایان شما 🌷 پایدار وموفق در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان سر کار خانم رجایی ادیب وارسته وفاضل 🌷 ممنون از لطف ومحبت بیکران شما 🌷 در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان جناب فخر الدینی ادیب فرزانه 🌷 ممنون از محبت شما 🌷 در پناه حق 🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
دستمریزاد