شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر سیلویا اسفندیاری
آخرین اشعار ناب سیلویا اسفندیاری
|
اسلحه ات را که بر دوش انداختی
یادت رفت
در تاریکی این شب
دلت را زیر درخت انجیر چال کنی...
تو
دلت را
و اسلحه ات را
با هم به میدان جنگ بردی
و شبهای بسیاری
عاشقانه
ماه را بر لوله ی تانک ها بوسیدی
و روزها
پرندگان سفیدی
که از دهانه ی تفنگت
می کوچیدند را گریستی...
و هرگز نفهمیدی
تو که عشق را
در جیب چپ پیراهنت
به جنگ برده بودی
هرگز سرباز خوبی نخواهی شد...
#سیلویا_اسفندیاری
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس به مهر خواندید | |
|
ممنونم مهربانوی ادیب | |
|
سلام و سپاس از لطفتون روحشون شاد | |
|
سلام و درود بر شما استاد دزفولی عزیز سپاسگزارم | |
|
حضور ارزشمندتان را قدردانم در پناه خداوند شاد و سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده جالب و زیبایی است