سه شنبه ۲۹ آبان
دل خوش شعری از زهراجعفرزاده پهنوار
از دفتر رهایی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۹ شماره ثبت ۸۶۱۸۱
بازدید : ۳۷۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر زهراجعفرزاده پهنوار
آخرین اشعار ناب زهراجعفرزاده پهنوار
|
تو زِ من می پرسی ،
"دل خوش سیری چند" ؟
من به تو میگویم،
در دکان قلبم
جنس ایرانی و چینی دارم
جنس ارزان دارم
جنس با قیمت بالا دارم
جنس با قیمت فیروزه اصل .
درمیان همه ی این اجناس
جنس نابی دارم
که به قیمت نتوانیش فروخت
و به قیمت ندهندش به کسی
دل خوش خنده ی از عمق وجود
در میانِ همه غم های دل است
بی سلاحی به دل ماتم و غم ها زدن است
دل خوش میخواهی ؟
چشم ها را ها بگُشا
دل خود را بتکان
خنده بر لب بنشان
و جهان را به تماشا بنشین...
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرامی ممنونم 🙏🙏🌸🌸 | |
|
سپاسگزارم استاد بزرگوار 🌸🌸🌸🌸 به مهر میخوانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
امید بخش
دستمریزاد