جمعه ۲ آذر
راز دل شعری از علی رضایی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ شماره ثبت ۸۶۱۷۵
بازدید : ۳۵۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علی رضایی
|
سنجیده نبود از تو گذر نامه بخواهم
وقتی که الفبای تنم را تو سرودی
با عشق گذر کردی و دل منتظرت بود
درهای به غم بسته ی شب را تو گشودی
دل در شبِ تردید و دوراهی به تو پیوست
جان از تنِ درگیرِ تباهی به تو پیوست
پیوست شدی با همه ارکان وجودم
معبودِ تو در لایتناهی به تو پیوست
آنجا که تویی جان من آسوده ترین است
هر چند که آشوب تنم قطع یقین است
پیداست که در منزل من خانه گزیدی
این زلزله از روز ازل خانه نشین است
چشمم به گل عشق سراپای تو را دید
هرجا که رسیدم بدنی از تو جدا دید
در شکل جداییم به ظاهر متفاوت
حقا که دلم در همه کس نور تورا دید
بی مرزترین فاصله ها را چه بنامم
یک تن به شعاعِ عدم و هستی و عالم؟
رفتیم و دگر بار به سوی تو روانیم
دریا شده ای غرق تو شد قطره ی آدم
در من تو خدایی و تو را از که بخواهم
در راه تعالی به خودایی برسانم
من از تو جدا نیستم و وصل تو هستم
خود را بدل و جسم بداندیش ندانم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود
دستمریزاد