يکشنبه ۴ آذر
دلبر / چشم سیاه / غمزه شعری از نصرت یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۵۹ شماره ثبت ۸۶۰۶۱
بازدید : ۴۱۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب نصرت یوسفی
|
گاهی دل من هوای دلبر دارد
آن موی و رخ و قد صنـوبر دارد
صدزخم زدیداررخش خورده ولی
میـلی به دوصدزخم مکرر دارد
%%%%%%%%%%%%
من کشته آن چشم سیاه تو شدم
یک عــمر فــدایی نــگاه تـو شــدم
بودم به رهت من به نگاهت راضی
مبهوت از آن صورت ماه تو شـدم
%%%%%%%%%%%%%
روزی که بیک غمزه دلم رابردی
عمـریست مـرا با نگـهت آزردی
گفتی که مگر با توچه کردم گفتم
آزرده دلی به غمزه ای افسردی
%%%%%%%%%%%%%
|
|
نقدها و نظرات
|
استادبزرگوار : از شما بسیار سپاسگزارم | |
|
شاعر جوان جلیل عزیز : شما بسیار بزرگوارید متشکرم | |
|
سرکار خانم آرام : با سپاس از شما | |
|
جناب ( راجی ) : شاعر جوان شما گل هستید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد