دوشنبه ۵ آذر
هنوز شعری از نصرت یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۵۳ شماره ثبت ۸۶۰۱۴
بازدید : ۵۲۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب نصرت یوسفی
|
ابر آبستن ز باران سخت می بارد هنوز
کورسو نوری بچشمم روشنی دارد هنوز
گرچه گل درخاک وخاکش بادوبادازیادرفت
شهر عشق است باغبانش لاله میکاردهنوز
هم صدا اهریمنان ضحاکیان یک صف شذند
چون فریدون صدهزار این خاک بارآردهنوز
میتوان درکوچه ها در خانه ها در شهر دید
عاشـقی تا سـر براه عشـق بسپـارد هـنوز
بوم شومی زخم کـاری خورده میگویددریغ
جنگلی پر شیر و بحری پر صدف دارد هنوز
می شوددل برامیدغنچه ها خوش کردوماند
می رسد صبحی گلوی شـام بفشارد هنوز
ای دریغ از شاخه های سبز گردو ای دریغ
جنـگل اما شاخه های نـارون دارد هنو ز
هردرختی با حرس گردد جوانتر غم مخور
نصرت اما صد هـزاران آرزو دارد هنوز
|
|
نقدها و نظرات
|
جناب انصاری : از شمابسیارسپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وبردل نشست
مانا باشید