جمعه ۲ آذر
فرصت _فرخنده_فردپیر شعری از نصرت یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۶ شماره ثبت ۸۵۹۵۸
بازدید : ۲۹۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب نصرت یوسفی
|
فرصت ندهد زمانه با هم باشیم
لب برلب هم برای یک دم باشیم
وزگردش این زمانه افسوس افسوس
روزی نشده دوباره با هم باشیم
#######
فرد پیری برهت مست و خراب است خراب
لب لعل ار بفرستید سراب است سراب
وامق و یوسف ومجنون نه حریفندبه عشق
رحمتی کن تو به این پیر ثواب است ثواب
########
فرخنده شبی بود که باهم بودیم
لبریز ز شوق و فارغ از غم بودیم
وز دورجهان فارغ و آسوده و نرم
رفتیم به رویا و چه بی غم بودیم
########
|
|
نقدها و نظرات
|
لطف شما همیشه شامل حال من بوده | |
|
ازشماانتظار انتقاد دارم استاد | |
|
استاد انتظار انتقاد دارم | |
|
ازشماانتظارانتقاددارم | |
|
متشکرم استاد گرامی ایکاش انتقاد میکردید درود بر شما | |
|
تشکر از لطف بیکران شما | |
|
ازشما انتظارانتقاددارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد