جمعه ۲ آذر
گناهم بودی شعری از مهدی فروزنده
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۵۳ شماره ثبت ۸۵۵۵۷
بازدید : ۳۵۹ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب مهدی فروزنده
|
ميخوام تو چشات جاده بسازم
بيام نفوذ كنم برات خاطره بسازم
تو كه احساس ناب بودي
تو برام يه خواب ناز بودي
تو انتخاب من بودي
كاش مال من بودي
لحظه لحظه خيالم بودي
كاش سايه چشام بودي
خود خود چشام بودي
نه كم نه بيش فقط مال من بودي
كاش من من بودي
بال و پر من بودي
دل و دلدار من بودي
مست و راهب من بودي
شمع و چراغ من بودي
گناه و تكرار من بودي
مينوشتم هزاران بار از تو توي نوشته هام
كاش تو گناهم بودي
كاش تو گناهم بودي
مهدي فروزنده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود