شنبه ۳ آذر
روزهٔ ظاهری شعری از منصورامین زاده گتندی
از دفتر صیام نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ شماره ثبت ۸۵۴۴۲
بازدید : ۱۹۹ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر منصورامین زاده گتندی
آخرین اشعار ناب منصورامین زاده گتندی
|
به واقع من خدایا روزه دارم ؟
زنددل ، پربه هرجاروزه دارم ؟
برد گوشم و چشمم را ، ولی لب
گذارم خشک ، آیاروزه دارم ؟
|
|
نقدها و نظرات
|
درودجناب آقای استکی عزیز
شمالطفتون بسیارزیباوآموزنده است
سربلندی به قامت شمادوخته شده
| |
|
سلام
ممنونم ازهمراهیت
کاش به همین آسونی ، بال دل ها قیچی می شد
🌹🌹🌹 | |
|
علیکم السلام همراه گرامی
ممنونم ازپسندتون
درودتان بی کرانه
🌹🌹🌹🌹
| |
|
علیک السلام
عیدتون مبارک
ممنون ازتوجه شما
درودتان باد
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده بود
دستمریزاد