شنبه ۳ آذر
شهدِ وصال شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر یاس نوع شعر ترکیبی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۴:۱۴ شماره ثبت ۸۵۳۴۷
بازدید : ۶۵۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
.
"شهدِ وصال"
.
ساقی قدحم پرکرد ، امشب می نابم داد/
.
گیسو به رخ افکنده ، مستانه جوابم داد/
.
از باده شدم سیراب، وانگاه بخوابم داد/
.
هشیارنخواهم شد ، چون سرخ شرابم داد/
.
تشنه ام بر رخِ یار، گاهِ سحر//
.
......حبیب رضائی رازلیقی
.
پ ـ ن
شهید نظر میکند به وجه الله
.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
عاشقانه ای در قالب سروش اما به زبان کهن
تقدیم به برادر عزیز استاد رضاپور مبتکر شیوه های نوین شعر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیزم جناب استکی افتخار است حضورتان ممنونم | |
|
سلام و عرض ارادت خدمت استاد انصاری سپاسگزارم از بنده نوازی شما مؤید باشید | |
|
درودهااااا استاد عزیز حضورتان موجب افتخار است ممنونم از تایید | |
|
سلام خواهر بزرگوار وفهیم محتاجم به دعا دراین شبها همه با دل شکسته همدیگر را دعا میکنیم | |
|
سلام برادر عزیز و فرهیخته جناب اسماعیلی پاینده باشی بزرگوار | |
|
سلام برادر فرهیخته و آینده دار جناب صمدی عزیز ممنونم از حضور | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود