چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
آخرین اشعار ناب عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
|
شبي و . . .
شبي و بوي سرد جدائي
كه در کوچههای شهر میپیچد
شبي و مظهر عدالت
كه بر پيشاني جور عرق شرم جاري میسازد
شبي و يكرنگي
كه سرخفام رنگ از رخسار رنگين چهرهها میبرد
شبي و معني عبادت
كه در مقدسترين سجده
ساكنان كوي عشق را به تحسين وامیدارد
شبي و عرش
كه افتخار زمين را سوي خويش میخواند
شبي و رويدادي
كه تا ابد دل آزادگان را میخراشد
شبي و ستارههایش
كه براي تسلاي زمين همراه او اشك میریزند
شبي و يتيمان
و چشماني بر در و انتظاري بیپایان
شبي و شمشير فتنه
كه در دست شقاوت با چهره نفاق و هجوم قساوت
بر خشوع ترين حالت
و بر تمام معني خضوع فرود میآید
و چه شبي است
که كعبه مولود خويش را به صفاي وصل میخواند
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد عزیر ممنون از محبت تان | |
|
سلام علیکم این شعر را سال حدود1378 که دزفول بوده ام سروده است سپاس از محبت تان - خداوند یاورتان باد | |
|
دعای تان مستجاب و طاعات تان قبول پروردگار | |
|
سلام علیکم سپاسگزارم عزت زیاد بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
در ماتم مولا علی (ع)
دستمریزاد