جمعه ۲ آذر
من خودم مانده ام هنوز شعری از رضا محمدزاده
از دفتر سپید نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ۱۵:۰۳ شماره ثبت ۸۵۲۷
بازدید : ۷۷۶ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدزاده
|
تقویم را
کوک نکرده
در
همان
روزی که باید
مانده ام
درست
لحظه ی نزدیک ِ دیدار
پارینه ی دقیقه ها
عصر
عصر هر چه می خواهد باشد
باشد
عصر جرثقیل فلسفه
یا
کمپاین هنر
وضرب اقتصاد
_ بماند!
آدم
همان آدم است و
دلبستگی هایش همان عبث ِخواب آلوده
همان حزن کابوس زده
کاری ندارم
با تیترخالی روزنامه
اگرچه هیاهو می کند
یا
با آنتنی که
ادای مترسک را لب بام
برای کلاغهای در می آورد
اینکه کسی
در دور افتاده ترین
اشاره عقربه ها
هنوز به امید سیمرغ قصه
آخرین روزهای مانده اش را به آتش می کشد
جای بحث دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.