جمعه ۲ آذر
الفبا شعری از رضا محمدزاده
از دفتر سپید نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ شماره ثبت ۲۳۶۲۳
بازدید : ۷۵۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدزاده
|
تو که باشی
سی و دو حرف
بر زبان من شاعرندو
بی تو سطر سطر
دفترم الکن
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.