يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
امان از بی کسی این درد دشوار
جهانم پر شده از رنج تکرار
کسی اینجا نمیبیند مرا آه
هنوزم زنده ام من زیر آوار
همه درگیر رویاهای خویش اند
ولی من گمشدم در این شب تار
امیدی به سحرگاهان ندارم
نشسته ماه من آن سوی دیوار
کویر لوتم و تنهای تنها
تن خشکیده ی من داغ و تب دار
سخاوتمندی ات باران کجا رفت
بگو کی میرسد آن روز دیدار
شنیدم من خدایا مهربانی
مرا از این جهان تیره بردار
از آدم های بی رحم تو سیرم
مرا دیگر در این ویرانه نگذار.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنونم از لطف و همراهی شما بزرگوار پایدار باشید | |
|
درود بر شما ممنونم از لطف و همراهی شما بزرگوار پایدار باشید | |
|
درود بر شما مهرتان را سپاس پایدار باشید | |
|
درود بر شما مهرتان را سپاس پایدار باشید | |
|
درود بر شما قدردان حضورتان هستم سپاس | |
|
درود بر شما مهرتان را سپاس پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب مهمان طبع لطیفتان بودم و
" یقین این شعر زیباهست بسیار"
بهترین هارا برایتان آرزو دارم