جمعه ۲ آذر
طبیب دل شعری از ایمان شاد
از دفتر مشق عاشقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۱۹ شماره ثبت ۸۴۹۸۲
بازدید : ۶۸۰ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب ایمان شاد
|
طبیب دل نشد مهرت که هم درد غریبانی
غریب چشم های من،تو سلطان طبیبانی
.
فریب اشک هایت را، مرا تقدیر نایل کرد
منی را زیر و رو کردی، تو شاه دل فریبانی
.
نهیب از درد بر جانِ، دلم می زد چشمانت
عزیز اشک هایم بود، همین درد نهیبانی
.
نجیب و سر به زیر آمد دلم در پیش درگاهت
چه در جادوی دل داری که معشوق نجیبانی؟
.
نصیب دل نشد عشقت، برای ما همین را بس
که در یادم تو تسکین سکوت بی نصیبانی
.
رقیب آمد ولی یا رب، تو سهم قلب من بودی
که صد افسوس فهمیدم، تو هم یار رقیبانی!
ایمان شاد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گزارم استاد | |
|
سلام استاد بله صحیح میفرمایید سپاس از محبت شما | |
|
سپاس گزارم استاد | |
|
سپاس از شما | |
|
سپاس فراوان ایمان بزرگوار | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس از شما | |
|
سپاس فراوان از شما استاد | |
|
سپاس گزارم بزرگوار | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس گزارم جناب سولقانی ممنونم از حسن توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.