جمعه ۲ آذر
جنون شهر شعری از ایمان شاد
از دفتر مشق عاشقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۲۵ شماره ثبت ۱۱۰۸۸۳
بازدید : ۱۷۹ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب ایمان شاد
|
تا نگاهم میکنی باز این دل دیوانه شاعر می شود
بعد تو هر آجر این کلبه ویرانه شاعر می شود
شمعی و آتش بیار جمع مستان می شوی
از غرور شعله ات هم پیله پروانه شاعر می شود
واعضی را که نصیحت میکند پیر خمار مست را
باغزل های من اندر کنج این میخانه شاعر می شود
شانه بر مو میزنی فکر جنون شهر باش
کز هوای زلف تو، هر عابر بیگانه شاعر می شود
شاهی اما با غضب بر جان سردم میزنی
حکم دل کن، رعیتت شاهانه شاعر می شود
#ایمان_شاد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس گزارم | |
|
بزرگوارید | |
|
سپاس از محبت شما | |
|
متشکرم از حسن توجه شما | |
|
سپاس استاد دزفولی بزرگوار | |
|
سپاس گزارم استاد از توجه و محبت شما بسیار ممنون و خرسندم | |
|
سپاس گزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
نکات را جناب رمضانی فرمودند🌺🌺🌺