جمعه ۲ آذر
پرواز شعری از ایمان شاد
از دفتر بازیچه تقدیر نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۱۹ شماره ثبت ۱۱۰۷۵۶
بازدید : ۲۱۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب ایمان شاد
|
از دستِ من دوری ولی در شعرِ من هستی
این داغِ بیتِ کهنه را، دیوانه معنا کرد
شمعی نمیسوزی چرا؟ جانم عطش دارد
از آتشِ سردی که این پروانه معنا کرد
پرواز کردن حق ما بود و زمین خوردیم!
دنیا ولی سرسخت را بیچاره معنا کرد!
شیرین تمامِ تلخیِ دنیای فرهاد است
یک پتک اما درد را جانانه معنا کرد!
ما ساحلِ رسوای این دریای محکومیم!
قاضی چرا این حکم را بی رحمانه معنا کرد؟
گفتی رفیقی؛ خنده ای آمد به لب هایم!
چون دهخدا هم دوست را "بیگانه" معنا کرد!
ایمان شاد
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گزارم از لطف بی حدتان | |
|
سپاس استاد بزرگوار همچنین | |
|
سپاس از محبتتان | |
|
سپاس گزارم از محبت شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت امام رضا علیه السلام
را تبریک عرض مینمایم
یا امام رئوف
ضامن آهو