دنیای من وقتی نباشی سوت وکوراست
درسایه ات باشم، جهانم غرق نوراست!
درجستجویت هستم ای خورشید پنهان
نزدیکی اما، دستهایم ازتودوراست!
وقتی توباشی غم نداردحس وحالی
دنیای من ترکیبی ازعشق وسروراست!
باشی نمی بازم قمارزندگی را!
هرچند میدانی چقدراین زن صبوراست!
پیچیده عطرت درتمام واژه هایم
بانوی شعرم باتوسرشارازغروراست
دل کنده ام ازباغ سبزوسیب قرمز
احساس من تلفیقی ازشعروشعوراست!
***********
امن ترین جا
برای حضرت عشق،
گوشه ی دنج دل است!
وچقدر خوشبخت است
دلی که خانه ی توست!
بسیار بسیار زیباست ومن چقدر خوشبختم که دوباره توفیقی دست داد
ودر این صبح دل انگیز بهاری
به ضیافت گلواژه های شعرنابتان آمدم دست مریزاد
ویک بیت بداهه تقدیم
بانو عجم دارم امید از حضرت حق
چشم بد از این شعر و شاعر دورِ دور است