جمعه ۲ آذر
کلید خواب شعری از حسین اورکی
از دفتر برگی در باد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۳۹ شماره ثبت ۸۴۱۵۹
بازدید : ۳۶۷ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب حسین اورکی
|
ای امید راهم
ای خدای جانم
ای آوازه ی راه بی پایانم
دویدم در این دشت بزرگ
رسیدم بر کلیدی سرخ
که دستم سوخت آه ناله شد
ز اشکم کلید سرخ آبی شد
دری گشودم ز بخت اقبالم
دیدم که خواب بود شانس و اقبالم
ز فریاد وجودم بیدارشد
ز دیده داغ وجودم راهی راه شد
با رویی اندوه حال نزد من آگاه شد
گفتا شرمنده ز حالت که اینگونه شانست رسوا شد
ز داغ وجودت پروانه نزد تو پدیدار شد
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بانوی گرامی موفق باشید | |
|
سپاسگزارم شاعر گرامی | |
|
سپاسگزارم بانوی گرامی موفق باشید | |
|
سلام ممنون شاعر بزرگوار پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آوای دلتان شاد