يکشنبه ۴ آذر
آخرین نفس شعری از حسین اورکی
از دفتر برگی در باد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۲۱:۱۰ شماره ثبت ۸۳۳۶۱
بازدید : ۶۷۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب حسین اورکی
|
قلم سیاه و دفتر سفید
نوشتم شعری سپید
چه رسمیست که مردم غم کشن
از نادانی وی همه سر کشن
نفس در سینه کجا اه کشن
غم خود را در کوچه ها فریاد کشن
تو که نادانی کلید دست مگیر
دیگران را ز خوشی زیر مگیر
چراغ بی نوایان خداست
برکت سفره از وجود خداست
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاسگزارم استاد گرامی پایدار باشید | |
|
سپاسگزارم بانوی گرامی موفق باشید | |
|
سلام سپاسگزارم شاعر گرامی موفق و پیروز باشید | |
|
سلام سپاسگزارم شاعر گرامی | |
|
سپاسگزارم شاعر بزرگوار | |
|
سلام استاد گرامی ممنون از نظر شما پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.