جمعه ۲۵ آبان
این جامه ی تزویر است دستار نمی خواهم شعری از سمکو حقیقت خواه (چریک)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۰۳ شماره ثبت ۸۴۱۵۴
بازدید : ۳۰۴ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر سمکو حقیقت خواه (چریک)
آخرین اشعار ناب سمکو حقیقت خواه (چریک)
|
ســـاقی من شـــاعر شـــب جز یار نمی خواهم
در مجلـــس مســـتان من اغیار نمی خواهم
از دُردِ تو ســــیرابـــم باری لـــب او خواهم
امشب همە را مســـت کن هشیار نمی خواهم
سرخوش کن و بی غم کە امشب شب مستان است
یـــک ذرە بە دل امشــــب آزار نمــــی خواهم
مــــن را بە خودم بگذار هرچند دلکم تنگ است
غـــم چارە نمــی یابد تیــــمار نمی خواهـــم
چـــون طـــرە برافشـــاند روی از همە پوشاند
در تیرەگـــیە زلـــفش انـــوار نـــمی خواهم
ســـاقی نخورم مـــی را نــــذری دگرم باشـــــد
جز بوســــەی لـــب هایش هــیچ کار نمی خواهم
این لــحظە بدان شـــادم کـــاندر جلویم هست او
چشـمــم قدح اشــک است جز یار نمــی خواهم
مذهب همە امــــشب او دینم همە امـــشب او
این جامـــەی تـــزویر اســت دســـتار نمیخواهم
|
نقدها و نظرات
|
تشکر استاد گرانقدر،لطف دارین | |
|
سپاسگزارم استاد،لطف دارین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.