جمعه ۲۵ آبان
امشب دل پرخونم یادی ز تو کردە باز شعری از سمکو حقیقت خواه (چریک)
از دفتر سمکو چریک نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۱۹ شماره ثبت ۸۴۲۷۲
بازدید : ۲۵۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر سمکو حقیقت خواه (چریک)
آخرین اشعار ناب سمکو حقیقت خواه (چریک)
|
امــشب دل پرخــونم یادی زتو کردە بــاز
چون مرغ قفــس قلبم باشد طلبـش پرواز
خواهد کە بە درگاهــت آید و شود مهـمان
یک شـب بە برت باشد تا صبح سحرخوانان
در عـمر خودم یک دم با تو نــشدم هـمــدم
جان را بە تو می بخـشم،هر دم کە کنی امرم
مــن خــاک شوم جــانــا افتم بە در کــویت
با دسـت خودم خودرا بسـتم بە سیــە مویت
آن طـرەی پیشــانی وآن عشــوەی پنهانی
دین و دل من را برد،حالم تو چە میدانی
بشنـو کە دلم در شب سردادە تو را آواز
زیبــد کــە ز درگــــاهت نومیــد نگــردد باز
امشــب دل شــاعر باز بر خاک دلــت افتد
باشــد کە کــمی مهرم جانا بە دلــت افتد
چون #سمکوصدان شاعر در کوی تو مجنون اند
لیـک آن سر مژگانت خواهان شبــیخون اند
#سمکو_حقیقت_خواه
#چریک
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بانوی واژەها | |
|
سپاس جناب چشمە، | |
|
سپاسگزارم استاد،لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیباست