آدم فضایی ها اگر بد هم که باش اند
بهتر برای آدمیت در تلاش اند
شاید که آنها هم گرفتارند ولیکن
با چهره ای خندان به دنبال معاش اند
آدم فضایی ها کجایید ما حسودیم
گوی بدی از کهکشان را ما ربودیم
هرجا که خوبی شد یقینا ما نبودیم
ما بدترین آدم فضاییِ وجودیم
در کهکشان ها مثل مارا کس ندیده
عالم همه از ظلم های ما شنیده
ما مدعیان خدایی بر جهانیم
اما خدا هم از تمام ما بریده
آدم فضایی ها شما را دوست دارم
من در زمین و مردمانش جا ندارم
اینجا همه دنبال شیطان صف کشیدند
من در میان این جماعت بی قرارم
اینجا همه قاضی همه استاد دین اند
دستی میان روضه و آئینه بین اند
اصلا نمیفهمی کجا با کی نشستی
پیشت رفیق و پشت رویت در کمین اند
ادم فضایی ها کجایید ما که هستم
رحمی نداریم و چه دلهایی شکستیم
لابد شما هم هاج و واج از کار مائید
از بس که رذلیم و هواداران پستیم
آدم فضایی ها شما هم یول دارید
سنجاق و سیم و کاغذای لول دارید
ای کاش میشدتا ببینم آن طرف را
آیا شما هم مثل ما بی پول دارید
آدم فضایی ها خدا اینجا زبانی ست
کار خدایی ها فقط نامهربانی ست
شاید شما هم مثل ما درگیر باشید
اینجا خدای بنده ها یک لقمه نانی ست
ما فکر کشتار همه اهل جهانیم
حتی شعار ما شده،ما می توانیم
ما ادعاهامان چو کوهی استوارست
ما قاتلان آرزوهای جوانیم
ما هفت جان حیله و مکر و گناه ایم
ما با همین افکارپستی روبراه ایم
تغییر کرده جای ایمان با ستم ها
ما آخرین قوم زمینِ رو سیاه ایم
ایمان اسماعیلی راجی
🌺شعرهایم جاودانه خواهند شد🌺
پیش تر از لطف اساتید و دوستان عزیز سپاسگذارم
موضوعی ناب را به تصویر کشاندید
البته که به یاری بزرگخداوندی که به قلم و آنچه مینویسد، سوگند یاد نمود، شعرهایتان جاودانه خواهد شد.