جمعه ۲ آذر
نسکافه های اجباری شعری از ایمان شاد
از دفتر پرواز دلدادگی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ۰۸:۱۸ شماره ثبت ۸۴۱۰۳
بازدید : ۵۶۲ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب ایمان شاد
|
ز دانه های تلخ قهوه های تکراری
به طعم آرام نسکافه های اجباری
میان کافه ای
که بوی نسترن می داد
فرو ریخت
غرور مردی از قمار تنهایی
به طعم گس چای سبز
با سیگار
به قاب عکس
چشم های شهلایی
که میخ شد
به کنج سرد یک دیوار
به رفتنی که با غرور همراه شد
به قلبی که
بریده از بروز زیبایی
به چشمی که
سیر شد از جام اشک خودش
به لبی که دل کنده از
شمیم شیمایی
خزیده به کنج میخانه ای خاموش
دلی که
بیانش بوی درد میداد!
من از خدا
طلب پیک و جام می کردم...
ولی زمانه به من
آب سرد میداد
به زخم چشم قافیه ها سوگند
که شعر تو را به عشق
مشق میکردم
میان واژه ها خوب میگشتم
همان لغات خاص را
دشت میکردم
اگر تمام راه ها به روی من سد شد
ولی باز راه تازه ای
کشف میکردم
قسم
به حسی که
عشق نامیدند!
از همان پنجره ای که
به روی من وا شد!
چه وسعتی دارد این قلب ادم ها...
که آن همه عشق
میان سینه ام جا شد!
.
نسکافه های اجباری
ایمان شاد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گزارم استاد گرامی | |
|
سپاس استاد گرامی | |
|
سپاس گزارم استاد..بداهه زیبایی بود | |
|
سپاس گزارم شاعر توانمند | |
|
سپاس گزارم استاد بزرگوار | |
|
سپاس گزارم استاد..ممنونم از توجه شما | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس از شما | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس از شما | |
|
سپاس گزارم.. ممنون از حسن توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود