سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      خسته ام

      شعری از

      رويا هاشمي

      از دفتر رويا نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۰۷ شماره ثبت ۸۳۹۹۱
        بازدید : ۴۸۵   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رويا هاشمي

      میترسم بخندم...
      تاوان خنده ام گریه های بی امانم باشد...
      میترسم بگریم...
      زمین خسته از بارش بی امانم سیلابی شود...
      خسته ام...
      خسته از افکاری که نه تاب غم دارد نه شادی...
      روزگارم با دستانی پُر اما خالی از عشق رقم خورد...
      افکارم سوخت و خاکسترش را جویبار نگاهم برد...
      دستانم بی رمق و آلوده از درد...
      افکارم جولانگاه تصورات واهی...
      دلم بی قرار...
      و استرس...
      استرس تمام جانم را گرفت...
      کاش برگردد روزهای سرخوشی بی قید و شرط...
      و یا كاش...
      موتور زمان سوخت جت داشت...
      پر شتاب...
      بي وقفه...
      می رفت و می رفت و به آینده سفر می کرد...
      گويند؛...
      چون مي گذرد ما را غمی نیست...
      بگذر كه دگر حوصله ای نیست!...
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0