جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
ذهنت (1)
درنگاهت خواندم
آنچه درذهنت گذشت!
غافل ازاین که
آن تصویر،روزها
باما همراه بود!
بایک سرگذشت !
خودنمی دانی
که برما
چه روزهایی گذشت!
**********
هرکجا می نگرم
خیره چشمان تومی بینم !
با یاد نفس های تو
جان می گیرم !
خانه خالی شد بخدا
ازآهنگ صدات!
آتشی بردل ما زد
مگو ومپرس...
ازخشت خشت خانه
هرروز آهنگ صدای
تورا سر می دهد/
**********
روزها می گذرد
یاد تو در دل ما مانده است!
چشمت که به درد آمد
ناله ات بسرآمد!
بی خیال ازدرد چمشت
باورد باد کُشت مرا !
**********
اشک می ریزد زچشمت
بی جان کرد مرا !
حال افسرده حالم
که چرا بی تو!
تاحال مانده ام /
منوچهر فتیان پور(راد)
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و ارادت محضر استاد برجسته زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس) حضور ارزشمند و سرشار از سخاوت و مهرتان مایه فخر و مباهات است | |
|
سلام و درودهابراستاد بسیار هنرمند جناب محمد باقر انصاری دزفولی قدم رنجه کردی برصفحه شعرم مثل همیشه سرزدید | |
|
با سلام شاعرگرامی جناب ایمان اسماعیلی (راجی) زحمت افتادی حضورتان مستدام سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعرانههایتان ماندگار
زیبا سرودید