جمعه ۲۵ آبان
بیگ بنگ شعری از رضا چیرانی
از دفتر قدرمطلق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ۱۸:۰۴ شماره ثبت ۸۳۲۵۱
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب رضا چیرانی
|
زمانم کند و مجروح است
در من نسبیت بدجور میلولد
میان چاله های زخمیِ سرد و سیاهِ دور
حالم را فقط "هاوکینگ" میفهمد.
جهان من پر است از بُعد های خالی از احساس
پر از اندیشه های مرده ی بی وزن
خالی مثل یخبندان منفور اورانوس های تبعیدی
از آن روزی که چشمانت
تبانی کرد با سیاره های دور
باران ها، اسیدی شد
و من میلیاردها سال از نگاهت دور افتادم
دلم یک "بیگ بنگِ" تازه میخواهد
دلم سیاره ی چشم تورا هر روز
بی اندازه میخواهد
ولی افسوس
دلت در برمودای خالی از احساس
از سیگنال ها
چیزی نمیفهمد
بیا یک بار هم این بستِ قانون های بی رحمانه را بشکن
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلم یک "بیگ بنگِ" تازه میخواهد؟