شنبه ۳ آذر
عاق شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۵۷ شماره ثبت ۸۳۰۳۶
بازدید : ۶۶۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
عاق
من دلم را عاق کردم
ازبس آزرد مرا
- دیگر ارثی نمی بَرَد ازمن -
پشتِ دستش را ،
با قاشقی سوزان ،
داغ کردم
چندی پیش ،
یکباره مغزم نگرانش شد
گفتم نقاشی اش کنم
شومی اش برایم شوخی شد
برای این هم بود سیاهی اش را ،
همرنگ زاغ کردم
بعد از تحویل سال آمده بود ،
برای معذرتخواهی
من هم بخشیدمش ، خواهی نخواهی
به همین آسانی !
- دیگر کینه درمن مرده ست -
برای این هم بود ،
گفتم که دوباره نقاشی اش کنم
این دفعه او را ،
مانند یک روستاییِ ساده کشیدم
لُپ هایش به رنگِ گُلی
او را خندان ،
راهیِ گلهای باغ کردم
بهمن بیدقی 99/1/3
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض ادب سپاسگزارم بزرگوار | |
|
باسلام وعرض ادب واحترام سپاسگزارم از محبت بیکرانتان بزرگوار | |
|
باسلام و عرض احترام سپاسگزارم از محبتتان بزرگوار
کاش در هیچ دلی ، کینه نبود | |
|
باسلام وعرض ارادت استادگرامی ممنونم از لطفتان سپاس | |
|
باسلام وعرض ادب واحترام بزرگوار سپاسگزارم از نگاه سبز و پرمهرتان | |
|
باسلام وعرض ارادت ممنونم بزرگوار | |
|
باسلام وعرض ارادت سپاسگزارم ازلطفتان بزرگوار ایامتان نوروزی و بهارانه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود