جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
رقص ماهی ها میان حوض نور
یاد باد آن خاطرات دور دور
نو بهاران تا که از در میرسید
خانه پر میشد از امید و سرور
خواب دیدم دیشب از در آمدی
با همان چشمان مست و پرغرور
دست بردی لای موهایم چو باد
با تو از افسانه ها کردم عبور
مثل فصل کودکی ها باز هم
لحظه هایم پر شد از لبخند و شور
بوسه دزدیدیم از لب های هم
قلب من افتاد در دامان تور
هفت سین و سبزه و سودای تو
بر زمین افتاد آن تنگ بلور
رفتی و از بین دستم پر زدی
دور شد چشم تو از من دور دور.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما قدردان حضور پر مهرتان هستم سپاس | |
|
درود بر شما قدردان حضور پر مهرتان هستم سپاس | |
|
درود بر شما قدردان حضور پر مهرتان هستم سپاس | |
|
درود بر شما قدردان حضور پر مهرتان هستم سپاس | |
|
درود بر شما قدردان حضور پر مهرتان هستم سپاس | |
|
درود بر شما قدردان حضور پر مهرتان هستم سپاس | |
|
درود بر شما | |
|
سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید مبعث مبارک