بی شراب و جام حیرانت شدم
مستم اما مست چشمانت شدم
عید آمد شهد نوشم را بده
خوش بخوان و سهم گوشم را بده
هر کلامی را بگویی من خوشم
با نگاه گاه گاهت سر خوشم
بر سر این سفره سین هایی نهم
سایه ی مهر تو کم بود ای مهم
می بده در مستی ات پرواز به
باش تا سالی دگر آغاز به
جز تو در آیین دل پندار نیست
مستم اما جام و می در کار نیست
......
باز هم بوی بهار آورده باد
آشیان را غرق گل ها کرده باد
گرچه گه در آب و گه در آتشم
با شما یاران و دلبندان خوشم
در دلم سور از شما ، شور از شما
چشم بد دور از شما، دور از شما
از دل وجان غصه ها بيرون كنيد
پای كوبي های روز افزون كنيد
جانتان از درد و غم آزاد باد
سفره های عيدتان ،آباد باد
هفت سين زندگی را چيده ام
از وجودم ناخوشی برچيده ام
بوی گل مي آيد و بوی گلاب
جام جان را پر كن از شرب شراب
هی برقص و هی بنوش و هی بخوان
پَر بكش در وسعت اين آسمان
محمدرضا ملکی - باتیس
آمدن بهار بر تمام دوستان و مدیریت محترم سایت شعر ناب مبارک باد
با آرزوی سالی خوش و حالی نکو برای شما عزیزان
ارادتمندتان محمدرضا ملکی - باتیس
¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
….happy new year….
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
¸.•*´¨*•. ¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
سلام!
سال نو مبارک!
امید که سالی سرشار از سرزندگی؛ سرافرازی و سلامتی پیش روی داشته باشید!
بهارانتان شاد!🌺