جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر یوسف صمدی آزاد ، (آدم)
آخرین اشعار ناب یوسف صمدی آزاد ، (آدم)
|
بنگر که بهار آمد
عکسی ز نگار آمد
از شوق رخ گل ها
آواز هزار آمد
در دامن کوهستان
یا در دل هر بستان
از نغمه ی بلبل ها
شد سبزه و گل رقصان
رود از کرم سبحان
جاری شدو دست افشان
کرد آینه داری او
در پیش گل ریحان
آلاله چو یارش دید
سرخابه به رخ مالید
با زلف پریشانش
رقصید درخت بید
بادام ، عروسی شد
با چادر گلدارش
پروانه به آرامی
بوسید ز رخسارش
هر ابر جوان آید
این بزم جهان، پاید
با ساز و دهل هایش
شور و طرب افزاید
شاباش گهر ریزد
شوق و طرب انگیزد
از گوش گل و سبزه
الماس و در آویزد
خندان شده این عالم
نیکو شده این فالم
از عکس رخ یارم
سرمستم و خوشحالم
از بام فلک خورشید
خندان شده دراین عید
یک بافه از آن نورش
بشتاب که باید چید
......................................
سال 98 سال بسیار سخت و پر فراز و نشیبی برای ایران بود و روزهای بسیار سختی برهم وطنان گذشت و مصیبت های دردناکی رقم خورد ، اکنون در واپسین روزهای آن همه برای اتمامش لحظه شماری می کنندو کسی حوصله خندیدن ندارد ،حقیردر آستانه ی سال نو، این بداهه را جهت تقویت روحیه ی هم وطنان عزیز سرودم ، تقدیم می کنم به هم وطنان عزیزم و پیشاپیش سال نو را تبریک عرض نموده ،سالی پراز خیر و برکت ،سلامتی و شادی آرزمندم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
….happy new year….
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
¸.•*´¨*•. ¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
سلام!
سال نو مبارک!
امید که سالی سرشار از سرزندگی؛ سرافرازی و سلامتی پیش روی داشته باشید!
بهارانتان شاد!🌺