پنجشنبه ۱۷ آبان
قرارمان زیر طاق رنگین کمان شعری از روزبه روزبه
از دفتر حقیر نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۱۱ شماره ثبت ۸۲۲۹۸
بازدید : ۶۳۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب روزبه روزبه
|
قرارمان زیر طاقِ رنگین کمان
بالاتر از زمین
حول و حوش آسمان
آنجا که صاحب اختیار
نم نم باران را به خواب می بَرد
خورشید را فروزان
می نگارد بر لوح هستی
هفت رنگ و هفت کمان
.
.
نردبانی می آورم
از جنس خیال
تو هم ظرفی بیار
ساده از جنس سُفال
تا پُر کنیم و بنوشیم
" لذت زیبای عاشقی "
" احساس خوب خوشبختی "
زیر طاقش بنشینیم
آئینه دلمان را زاویه دار بگیریم
شاید انعکاس رنگ ها
سهم مردُمک چشمانی باشد
که شب و روزشان بیرنگ بیرنگ است
رنگین کمانِ زندگی شان
کم رنگ کم رنگ!
این آرزوی دیرن من است
زیر طاقش
جشنی پاکانه بـگیریم
پیکی مستانه بنوشیم
دوری شاهانه برقصیم
شعری عاشقانه بخوانیم
عهدی جاودانه ببندیم
بگیریم و بنوشیم و برقصیم و بخوانیم و ببندیم
" قرار هر روزمان زیر طاقِ رنگین کمان "
روزبه ( 15 اسفند 1398 )
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد ارجمند
سپاس از لطف و بزرگواری تان
در پناح حق | |
|
درود استاد و بانوی ارجمند
لطف شما شد باعث دلگرمیم ...
سپاسگزار حضور ارزشمندتان | |
|
درود استاد نازنین
از آشنایی با حضرتعالی خرسندم
بنده نوازی فرمودید
سپاس | |
|
درود
چیزی نمی تواند باشد.... جز لطف شما
سپاسگزارم | |
|
درود استاد بزرگوار
سپاس از لطف و بزرگواری حضرتعالی
در پناه حق همواره تندرست و موفق باشید | |
|
درود استاد بزرگوار
سپاس از لطف و بزرگواری حضرتعالی
در پناه حق همواره تندرست و موفق باشید | |
|
درود ارجمند
بسیار سپاسگزارم
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به سایت شعرناب خیلی خوش آمدید
عالی و ارزشمند و امیدپرور
البته قالب شعر دلنشین تان نیمایی است