يکشنبه ۴ آذر
زندگی شعری از محمدرضا ملکی باتیس
از دفتر شبح خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۴۴ شماره ثبت ۸۱۹۴۱
بازدید : ۵۱۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر محمدرضا ملکی باتیس
آخرین اشعار ناب محمدرضا ملکی باتیس
|
گفتم كمی شرح پريشان زندگی
طولانی است طول خيابان زندگی
با تو تمام راه ، پرم از هوای عشق
از ابتدا، تا خط پايان زندگی
شب را به روز می سپرم روز را به شب
تكرار اين زمانه به عنوان زندگی
خشكيده است از عطش مهر و عاشقی
هر گل كه كاشتيم به بستان زندگی
دستم به دست توست به هرجا كه مي روی
بستيم با تو عهد، به پيمان زندگی
تاب و تحمل من و طعم نبود تو
ما زنده ايم زنده به زندان زندگی
روزی به آستان جنون قد كشيده بود
اين سرو اوفتاده به دستان زندگی
عمری فلك بسته به چوب فلك مرا
ما خورده ايم چوب دبستان زندگی
نو كيسه ها ، تازه به دوران رسيده ها
دست شماست دوره ی دوران زندگی
اوراق سررسيد به پايان رسيده است
در ابتدای فصل زمستان زندگی
محمدرضا ملکی - باتیس
|
نقدها و نظرات
|
درودها دلتون شاد بزرگوار | |
|
درود بر شما بانوی گرمی مهرتان را سپاس | |
|
متشکرام بانوی بزرگوار مانا باشید | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود بی پایان به حضور مهربانتان مایه ی دلگرمی هستید بزررگوار | |
|
درودها دوست عزیز خوشحالم که پسندیدید | |
|
مانا باشید به شعر و شعور و مهربانی بانوی گرامی | |
|
متشکرم دوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.