شنبه ۱۰ آذر
جلوه فرزانه شعری از علی معصومی
از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۲۱ شماره ثبت ۸۱۹۰۶
بازدید : ۴۴۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
جلوه فرزانه او
کوچه در کوچه پی خانه او می گردم
کفتر جلدم و با دانه او می گردم
شاخه در شاخه این بیشه گواه من توست
سال ها بر در کاشانه او می گردم
مثل یک شاپرک تشنه به احساس بهار
دائما گِرد سر و شانه او می گردم
از همان لحظه که همراه دلم گشته غمش
عاشق و واله و دیوانه او می گردم
آیه در آیه ی دین من و ایمان من است
آنچه از نرگس مستانه او می گردم
تا شبی پرده گشاید ز مه چهره خویش
در پی جلوه فرزانه او می گردم
نشدم گرچه مساعد ز فراق رخ دوست
با دمی صحبت جانانه او، می گردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار موزون و زیبا سرودید
شاعرانههایتان ماندگار