دوشنبه ۲۸ آبان
مرده باد لیلا شعری از سحر گودرزوند
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۰۹ شماره ثبت ۸۱۶۰۹
بازدید : ۳۲۷ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب سحر گودرزوند
|
لکهِ خونی
گریبانگیرِ فصلهای دامنت
و ریشه که از رنجهای موروثی
آیههای مقدس میخواند
انبوهِ نام و نشانهام مادر
هجومِ عابران
که به سینهام کودکانِ بیسر میدهند
هراسِ تو
هراس که آینده را عبوس میدیدی
دخترانِ قبیله
دخترانِ رختهای سفید
لیلای یک قبیله در عزای آیینه و شمعدان
که گیج از تاکستانِ پستانهایشان
بر گور میرقصند
اندامهایشان حواسِ خاک را پریشان میکنند
صدایم کن مادر
با نامی از حروفِ بیتاب
که تنها دهانِ تو وقتِ بارش دارد
دهانِ تو با بوی سوگ و سنت
که میخواند:
مرده باد
مرده باد لیلا
|
نقدها و نظرات
|
درودها | |
|
زیبا خوندین ممنونم | |
|
زیبا خوندین ممنونم | |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف مادر