يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ملیحه ارجمند ( م الف باران)
آخرین اشعار ناب ملیحه ارجمند ( م الف باران)
|
مادر من بی سواد است اما
بهترین استاد درس عاشقیست
اولین بار عشق در آغوش او
جان گرفت معنا گرفت دانست کیست
مادر من بوی باران می دهد
حس خوب رویش گل در بهار
گرمی خورشید از دستان اوست
ابروانش هم هلالی ماه وار
چین پیشانی او موجی بلند
گیسوانش آبشاری با شکوه
گر خمیده قد رعنایش ولی
استوار است همچنان مانند کوه
او دلش دریایی از مهرانه هاست
صورتش تصویری از نور خدا
چشم کم سویش چراغ زندگی
بیمه عمرم کند با یک دعا
میلاد فرخنده حضرت فاطمه و روز زن مبارک
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود
بسیار سپاس گزارم بخاطر شعر زیباتون
مانا باشید و جاودان
از شما و سایر دوستان تقاضا دارم هرجا ایرادی در شعرهایم هست به من گوش زد کنید تا بتوانم اشعار بهتری بگویم
متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.