مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
صلح شعری از حجت عباسی حاجی فیروز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۳۶ شماره ثبت ۸۰۸۲۴
بازدید : ۱۶۳۹۴ | نظرات : ۱۲
دفاتر شعر حجت عباسی حاجی فیروز
آخرین اشعار ناب حجت عباسی حاجی فیروز
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
این منم
سپید گوی موی تو
جمع میکنم
تکه های شعر را
از ریخت و پاش عطر موهایت
تو
دختری که در دستت انار داری
من قصد چیدن ماه را دارم
بپیچم در حریری
سنجاق کنم بر روسری ات
برای روزی که می آیی
آسمان هم چشم حسادت دوخته است
من
مثل بی تابی آب در برکه
مثل همهمه ی ماهی ها
مثل غلطیدن سنگی از لب کوه
به تو
به آغوش تو
می اندیشم
آغوش تو به صلح نزدیک تر است
تو معبدی
و چشمانت قبله گاه
هزار شمع در مسیر خانه روشن کرده ام
تا برسد بوی خوش دامن تو بر در خانه ام
تو در دستت انار داری...
آغوش تو به صلح نزدیک تر است.
#ح_عباسی
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.