میخواستم درمان بشوم
برای همه درد های بیست و نه سالگی ات
برای همه روز هایی که نبوده ام
برای همه بحران های زندگی ات
میخواستم درمان بشوم
برای گریه ها و بغض های شبانه ات
برای تنهایی های مداومت
میخواستم درمان بشوم برای بحران سی سالگی ات
برای چشم هایت
برای خنده هایت
برای روز های بعد از سی سالگی ات
اری
میخواستم طبیب تمام زخم هایت بشوم
میخواستم درمان بشوم
برای تمام زخم های سی و سه سالگی ات،
نمیدانم این شعر را دوست داری یا نه!؟
اما میخواستم درمان
برای تمام درد های زندگی ات باشم
مجموعه شعر #برای_ماه
حجت عباسی حاجی فیروز #ح_عباسی
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.