خدایا من دیگه طاقت ندارم / ببینم که جاج قاسم رو میارن
جگرم سوخته و دارم می میرم/ دیگه بعد تو دنیا رو نبینم
که حاج قاسم توئی سردار خوبا/ برای جنگ با دشمن چه جویا
همیشه رفته ای به جنگ دشمن/ خیانت می کنن بعضی به میهن
به خدا قصد تو بود خالصانه / که رای بعضیا شد ظالمانه
چرا رفتی که دیگر برنگردی/ خدایا این چه غم ، رنجی، چه دردی؟
دیگه بعد تو هیچ امنیتی نیست/ همونی که بشه خونخواه تو کیست؟
اگه که تو نباشی دشمنانم / برای حمله ها پرتاخت و تازن
بیا و دشمنان رو تارو مارکن/ بیا و امنیت رو برقرار کن
تو می دونی به عشق تو اسیرم/ اگه که تو نباشی زود می میرم
خدایا من دیگه طاقت ندارم/مثل ابرای بارونی می بارم
الهی که به حق خون مولا/ به حق اون عزیز قلب زهرا
ترامپ لعنتی خیری نبینی/ به حق خون حاج قاسم بمیری
الهی کور بشی جایی نبینی/ به پای داغ فرزندت بشینی
خدایا این دلم دریای خونه/ همیشه از رشادتهای حاج قاسم می خونه
تو حاج قاسم عزیز قلب مائی/ چرا رفتی که هیچ وقتی نیائی
که حاج قاسم توئی اسطوره ما/ بیا برگرد نرو سردار دلها
بیا که بی تو ایرانی نداریم/ برای دیدن تو بیقراریم
به خدا هیچ کی مثل تو نمیشه / اینو گفتم و می گویم همیشه
در وصف سالار شهدای مدافع حرم