یاد اون روزای سخت و نفرتی همه می گفتن برو ای بختیار لعنتی
توهین و بدگویی ات هیچ وقت نرفته یاد ما از امام شیعیان و کربلا و راه ما
بختیار ای نوکر بی اختیار واس آمریکا و اسرائیل نباش رفیق و یار
آمریکا با هیچ کسی یار نمیشه واس هیج کشوری غمخوار نمیشه
او میاد تا کشورو غارت کنه ثروت و نفت ببره تا خودشو راحت کنه
انقلاب اومدو آمریکا و شاه نابود شدند مرگشون فرا رسید و همگی بر چوبه تابوت شدند
بعد پیروزی ما آمریکا بیکار ننشست صدام و جنگ و ترور علیه ما به کار می بست
ما شهید دادیم و از هیچ کسی باکی نداریم از ترامپ و بنیامین هیچ وقت هراسی نداریم
ما خدا و کربلا و صاحب الزمان داریم ما علی مرتضی ، فاطمه زهرا داریم
انقلاب ما با خون شهدا رنگ شده نفرت و خشم همه دنیا برات ننگ شده
نقشه هات خنثی شده ،تبلیغات اثر نداره آمریکا مرده تو قلبها ولی خود خبر نداره
هر چقد غرب و ترامپ کشورمو تحریم کنند تا خدا باشد و صاحب الزمان نمی تونن فکر منو درگیر کنند
ما شهید دادیم و از هیچ کسی باکی نداریم
از ترامپ و بنیامین هیچ وقت هراسی نداریم
ما خدا و کربلا و صاحب الزمان داریم
ما علی مرتضی ، فاطمه زهرا داریم
.......
سلام و درود دوست گرامی
بسیار عالی و ارزشمند و حماسی سروده اید
دستمریزاد
در پناه خداوند منان همواره سرافراز و پیروز باشید