يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
کنون
مرا تنها نهادی تو ،
بفرداها چه خواهی گفت !
همین یک لحظه را دریاب ،
که دیروز هم چو امروز
در ابهام و تنهایی سر گردید ،
که آن هم روزی از روز های خدا بوده ،
وامروز :
با تمام تار و پود خود
چنان باور کنید ،
وسر بر استان دوست بگذارید
با خوشی وشادکامی
ایام را طی نموده با خیال خوش !
همین حالا بگیر دستم
که فردایی شاید نخواهد بود
اگر هم این چنین باشد ،
نباید یاد آن باشی ،
پس دریاب همین حالا
وهمین امروز !
لحظه های پر از عشق و پر از مهر و صفا
وخالی از کبر وریا ،
و عطر خوش با هم بودن را
پیوسته در کنار تو
بهرام معینی ( داریان ) از دفترچه دیروز امروز فردا
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون شاعره فهیم وفرزانه 🌺🌺 | |
|
سپاس شاعره فرزانه و فهیم 🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید