يکشنبه ۴ آذر
رباعی سردار شهید شعری از حنظله ربانی
از دفتر حدیث دل نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۴۰ شماره ثبت ۸۰۳۲۴
بازدید : ۴۲۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب حنظله ربانی
|
به کوری چشم دشمن بدخواهت
پررهروتر از همیشه باشد راهت
سردار ! برو که ما کماکان هستیم
سردار ! برو ، برو ، خیالت راحت
***
یک عمر اگر چه چید بال و پرتان
پوشاند اگر چه ترس بر پیکرتان
شلیک شهادت سلیمانی ما
یک تیر خلاص بود توی سرتان
***
خواهید چشید ضربه ی کاری ما
خواهید کشید زجر عیّاری ما
شد جمعه ی ما اگر چه عاشورایی
زود است قیام سخت مختاری ما
حنظله ربانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود فرمایشتون صحیح است البته برای مورد اول نمونه های زیادی را از شاعران مطرح دیده ام به هر حال ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت سردار سرافراز لشکر اسلام تسلیت