چهارشنبه ۷ آذر
تا که در هم بشکنیم اندام اقیانوس را شعری از محمد جواد عطاالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۴۱ شماره ثبت ۸۰۱۸۹
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمد جواد عطاالهی
آخرین اشعار ناب محمد جواد عطاالهی
|
بادبان را باز کن خاموش کن فانوس را
تا که در هم بشکنیم اندام اقیانوس را
غیر کهف عاشقان ما را به هیچ امید نیست
خاک کن این سکه های عهد دقیانوس را
در نمودار نگاهت قلب ما را برده ایی
تا به کی باید برقصانی تو این سینوس را؟
فوت بیجا مانع کسبت شود در این مقام
تو رها کن صاحبش خود میدمد این کوس را
بوی عطر مشهدی دیگر ریا انداز نیست
باز کن عمامه غرب و قبای روس را
پر به آن باشد که پروازد دهد در آسمان
نه ردایی که قفس انداخته طاووس را
در عجب ماندم چطور از آدمی و میوه ایی
مکر اهریمن مقصر میکند قدوس را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.