❆ خبر آمدنت:
پیچیده در گوش تمام پنجره
خبر آمدنت
به خانه برگرد،
و این شعرهای پریشان
را آرام کن.
❆ لبخند شیرین ات:
سکر آور تر از اشعار خیامی
و از لبخند شیرین ات
عاشق های بخت برگشته
مست می شوند و
مجنون وار
سر به بیابان می زنند.
❆ رفتن مادر:
رفتی تو مادر
و دلتنگی
بر دل تنگ ما نشست
دیر زمانی است
در خانه جای تو خالی است
خالی از خوشحالی است.
❆ دست های شفابخش تو:
هر شب تا صبح
با افکاری مشوش،
در یادت سرگردانم...
خیالت اثر نمی کند!
هیچ چیز آرام نمی کند مرا
جز مسکن دست های شفابخش تو
❆ آمدنت:
آمدنت
بر هیچ کوچه ای
عیان نیست
به سرت نزند
بی خبر از کوچه ی ما بگذری
❆ کوچ عشق:
وقتی تو به دیوارهای قلب من
نفوذ می کنی
نسیم شعر
عشق را
به دامنه های امن پیراهنت
کوچ خواهد داد.
❆ بهار:
تو را باید دوست داشت
و به باغ ها
نشانت داد
تا بدانند بی تو
هیچ درختی
بهار نمی شود
❆ دلتنگی:
دلتنگی ام
مرا بیخواب کرده است
چنانکه سالهاست
تا سپیدهدم
به خیال تو سرگرمم
❆ بیقراری:
در کوچه پس کوچه های ذهن
آمدنت را
تنها من درد نمیکشم
گنجشک های بیشمار
بیقرار قدم هایت اند.
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
یلدایتان مبارک