جمعه ۲ آذر
به نمایندگان مردم! شعری از محمد ترکمان(پژواره)
از دفتر کوبه ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۲۲ شماره ثبت ۷۹۴۵۱
بازدید : ۴۴۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
فقر را گفتم چرا برطرف نمی کنید و
از این همه حرف مفت پرهیز...؟
برای رسیدن به میز، گفت نبود فقیر اگر،
از که پس باید دفاع کنم در عمل اما
با گفته های خویش وداع...!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پرمعنی است
مبین مشکلات جامعه