جمعه ۲ آذر
بغضِ گلو شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۲۱:۲۰ شماره ثبت ۷۹۳۶۲
بازدید : ۴۸۵ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
به نظر چشــمِ مـن امـشـب پیِ خوابی باشد
شــایـــدم بـــاز به دنبــــالِ ســرابی بــاشـد
.
مثلِ آن تشنـه که در عمـقِ کویری ، تنـهاست
فــکـرِ پــا پـــس زدنِ جـــرعــهء آبـــی باشد
.
چـهره ام در هـمـهء آیـنـه هــا مـی لـولـد
تـا که مـهتـاب شـبـی قـسـمـتِ قــابی باشد
.
خــنده بر لـب بزنی تـا کـه فرامــوشش شد
هـق هـقِ بـغـضِ گــلــو پشـتِ نقابی باشد
.
یــادِ گیســـوی شـــرابـی تــو در مـن افتاد
بـــاز در دل هـــوسِ کــهنـه شــــرابی باشد
.
بـعــد عمـــــری زدنِ ادکلـــنی ، یـکبـــاره
روحــت انگـــار پــیِ عطـــرِ گـــلابـی باشد
.
شاید این شعر که خواندی و خوشت می آید
حـــاصـلِ نـق زدنِ حــالِ خـــرابـی بـاشد
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز زنده باشید | |
|
سپاسگزارم بانوعجم گرانقدر | |
|
سلام و عرض ادب بانو یوسفی عزیز زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب باشد
به امید به روزی و سعادت شما شاعر توانا